13 Ağustos 2021 Cuma

New Girl - Amerikan Sitcom Dizisi


     Eh biraz paslanmışım uzun zaman oldu yazmayalı.. Bolca vaktim oldu aslında ki bu sayede birçok dizi, film izledim. Sonra dedim ki; bu kadar izledim bari izlediklerimle alakalı nacizane bi’şeyler karalayayım.  

 

     Hangi diziyle başlasam diye düşününce aklıma ilk gelen New Girl oldu. Çünkü benim dizim kendim seçtim, kendim izledim. Genelde birinin tavsiyesi olur ya da biriyle birlikte izlerim. Ne izlesem diye aranırken buldum ilk 5 sezonu yayınlanmıştı ben başladığımda. Bir solukta izledim zaten bölümler 20 dk. Klasik sitcom harika bir arkadaş grubu ve ne zaman kavuşacaklar diye beklediğimiz iki sersem Jess ve Nick. İtiraf etmeliyim ki favori karakterim Winston ve kedisi. Kısaca bahsetmek gerekirse Jess’in uzun süreli ciddi bir ilişkisi var. Şehir dışından döndüğünde sevdiceğini başka bir kadınla yakalıyor ama hayal ettiğiniz bütün baskın sahnelerini kafanızdan silin böyle bir baskın yok. Eve çıplak geliyor sürpriz yapacak, üzerindeki pardösüyü çıkarıp atıyor vee buum başka bir kadınla sevgilisi. O da tabi ki dizimizin harika kadrosunu oluşturan eve taşınıyor. Bir Yahudi, bir zenci ve Nick Karadeniz fıkrası gibi gibi kadro. Sonuç olarak harika bir 7 sezon çıkıyor ortaya. Amerikan sitcom denince HIMYM, Friends akla ilk gelenler ama sevgili okur kesinlikle New Girl’ü izlemelisin. Spoiler vermemek adına çok detaya girmedim ama Schmidt’in karısı da en tatlı sürprizlerden biri oluyor ve efsane düğünleri en sevdiğim bölümlerden. Görseldeki yılbaşı bölümünde en güzel bölümlerden biri. Sanırım ben bütün bölümlerini seviyorum.

 

     Bir de minikcik birkaç cümle ekleyeyim. Nick 30 yaşında hayatını yoluna koyamamış sorumsuz ama iyi biri sanırım bende bu yüzden çok istedim Jess’le olmasını. Jess harika biri sonunda çok mutlu oldular. Hayat dizilerdeki gibi olsa keşke sevgi her şeyi iyileştirip düzeltebilse  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hükümsüz - Polisiye Dizi

     Bugün kendim için boş bıraktığım bir gündü. Bazen tek başıma kalmak, hiçbir şey yapmadan öylece durmak bana inanılmaz iyi geliyor. Bu b...