26 Ocak 2022 Çarşamba

Dexter: New Blood - Polisiye, Gizem Dizisi

 


     Tonight's The Night! Durun hemen heyecan yapmayın! Ben yaptım boşunaymış.

 

     Bu tarz diziler benim için hayatın durdur tuşu gibiler. Zihnimi boşaltıp hiçbir şey düşünmek istemediğim zamanlarda bu tarz şeyler izlemeyi seviyorum. Çağımızın hastalığı fazla düşünmek. Teknoloji bize zaman kazandırdıkça doldurulmayan boşluklar baş ağrıları ve depresyon olarak bize geri dönüş sağlıyor. Her şeye de bir teşhisim var ne tatlıyım  Lanet olası uzun süreli hafızam sayesinde kendi kendimi yerin dibine sokabiliyorum bu çok bilmiş kanaatlerimle ilgili. Zamanında kesinlikle siyah dediğim şeylere bakıp;’’miyopsun da kızım, beyaza da siyah denmez be’’ dediğim oluyor. Her neyse yine daldan dala konudan uzaklaşabildiğim kadar uzaklaştım.

 

     Diziye gelirsek; Allah sizi kahretsin emi! Dexter’ın da dediği gibi keşke kasırgada kaybolsaydı. Ya baktınız olmuyor yapmayın bizim hayal gücümüze bari bırakın finali. 10 yıl sonra devam çekip tüyünü diktiler resmen. Yine de özlemişiz biricik sosyopatımızı. Game of Thrones’ta böyle olmuştu. Çıtayı arşa çıkartıp finalde yerin dibine sokuyorlar diziyi. Gelin bizim Türk senaristlerden birkaç şey öğrenin. Öyle finaller yazıyorlar ki insanımız seneidevriye törenleri düzenliyor karakterlere. Bknz Bihter Yöreoğlu, Süleyman Çakır. Haha diziyle ilgili başka söylenecek bir şey yok. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hükümsüz - Polisiye Dizi

     Bugün kendim için boş bıraktığım bir gündü. Bazen tek başıma kalmak, hiçbir şey yapmadan öylece durmak bana inanılmaz iyi geliyor. Bu b...