21 Ağustos 2021 Cumartesi

11.22.63 - Bilim Kurgu Dizisi

     




     Sevgili okur, tabi böyle bir şey mümkün olmuşsa  11.22.63 her seferinde adını karıştırdığım muazzam dizi. 1 sezon, 8 bölümden oluşan mini dizimizde başrolümüz Jake, Kennedy suikastını önlemek için geçmişe gidiyor. Ancak işler planlandığı gibi gitmiyor. Hayatının aşkı Sadie ile tanışıyor Jake. Çok detaya girip dizinin sürprizlerini bozmak istemiyorum. Zaten bir solukta biten bir dizi izleyin sayın okur 

 

     Dizinin bana hissettirdiklerinden bahsetmek gerekirse; bazen ne yaparsan yap olmaz ama yaşamak gerekir. Sonu iyi bitmese de aşkı yaşamalısın. Yolun sonu olmadığını bilsen de o yolculuğa çıkmalısın. Hayat sonsuz ihtimallerle dolu bazen çok istesen de hiçbir ihtimalde gerçekleşmiyor istediklerin. O zaman yaşadıklarına sarıl, yaşayabilmiş olduğun mutluluklara sarıl. Yolculuğunu sev, sana kısa ya da uzun eşlik edenleri sev, hikayeni sev. 


    

 Bir de favori repliğimi ekleyeyim yine 

‘’-Bana gelecek hakkında bir şey daha söyle.

-Seni seviyorum. Şimdi de gelecekte de.’’



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hükümsüz - Polisiye Dizi

     Bugün kendim için boş bıraktığım bir gündü. Bazen tek başıma kalmak, hiçbir şey yapmadan öylece durmak bana inanılmaz iyi geliyor. Bu b...