21 Ağustos 2021 Cumartesi

Waz - Korku Filmi





     İzleyince ya çok beğeneceğiniz ya da bu ne saçma film diyeceğiniz bir filmle karşınızdayım. Ben çiçeği burnunda bir ergenken cd’den izlemiştim filmi. Cd zamanından eski bir film yani. Korku filmi olarak geçiyor ama öyle deli gibi adrenalin ve gerilim arayanların beklentisini karşılamaz. Ben verdiği mesajı çok beğenmiştim. O dönemki minik kalbim çok etkilenmişti bu filmden kendimi, hayatı falan sorgulamıştım 

 

     En sevdiğiniz ile kendi hayatınız arasında bir seçim yapmak zorunda olsanız ama baya zorlayıcı bir seçim ya kendi ellerinizle en sevdiğinizi öldüreceksiniz; gözlerinin içine baka baka, acı çektirerek ya da kendinizi öldüreceksiniz bu esnada bir de işkence görüyorsunuz.  -Hahaha bu arada yine kısacık bir cümle kurmuşum.- Waz denklemini çözmeye çalışan bu psikopat katilimizi -onun da çok haklı sebepleri var delirmek için- amacına ulaşıp ulaşmadığını izlemek isterseniz buyurunuz efenim..  


     Bir de ben seneler önce izlediğim için unutmuşum şimdi bir göz attım Tom Hardy var filmde severiz kendisini. Ünlü olmasa bağcılar kekosu olacak bir tipi var. Haha keko sever bir tarafım var zaten Norman Reedus’da çok beğenirim ama Daryl karakterinin çok etkisi var bunda. Bu gereksiz bilgileri de verdiğime göre yazı bitti, görüşürüz.


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hükümsüz - Polisiye Dizi

     Bugün kendim için boş bıraktığım bir gündü. Bazen tek başıma kalmak, hiçbir şey yapmadan öylece durmak bana inanılmaz iyi geliyor. Bu b...